Loading...

Hoe vraag ik een tussenkomst in het lidgeld aan mijn mutualiteit?

 

Digitaal (bij voorkeur)

Enkele dagen na inschrijving (en betaling) kan u een volledig ingevuld document downloaden via mijn Gymfed dat u kan bezorgen aan uw mutualiteit. De inloggegevens die u hiervoor nodig heeft zijn dezelfde als voor de inschrijving in onze club.


Op papier

We geven de voorkeur aan deze digitale manier. Indien er toch iets misgaat waardoor het downloaden niet lukt, kan u het papieren document van uw mutualiteit nog steeds aan ons bezorgen op onderstaande wijze:

Dit papier vult u bovenaan in of u kleeft daar een plakbriefje van uw mutualiteit op. Vervolgens steekt u de brief in de witte brievenbus in de inkomhal van Gymhal de Grens.

Deze brieven vullen wij verder aan, stempelen die af en sturen wij rechtstreeks op naar uw mutualiteit. U ontvangt het bedrag van de tegemoetkoming rechtstreeks op uw rekening gekend bij uw mutualiteit. Het secretariaat zal de papieren opsturen naar uw mutualiteit nadat wij de betaling van het lidgeld gecontroleerd hebben.

In het begin van het seizoen krijgen de mutualiteiten duizenden formulieren binnen, waardoor de wachttijd van terugbetaling tot enkele weken kan duren.

Meer info : secretariaat@gympuls.be